fm

fm
danka

środa, 8 lutego 2012

Przepraszajka

Kochani  bardzo was przepraszam że nie dotrzymałam terminu ogłoszenia zwycięzcy
mojej rozdawajki ale już to naprawiam
i zaraz to się stanie ale najpierw muszę sie trochę wytłumaczyć zeby nie było

Czas jest taki a nie inny a mój zawód taki od 23 lat.

Multi Agent ubezpieczeniowy pomagam ludziom zabezpieczać swoje majatki.

Obecnie bardzo dużo się mówi w mediach o naszym życiu po przejściu na emeryturę.
Jaki to będzie wiek i tak dalej ale mało się mówi z czego my bedziemy żyć za 209 zl  tyle mi przysłano że będzie wynosiła z ZUS moja emerytura i II filar ale na to też chyba nie możemy za dużo liczyć bo już łapki tam pracują jak jeszcze trochę uczknąć bo kaski brakuje że ho ho a społeczeństwo coraz starsze i bardziej się tym łapkom przygląda.
I wiecie włoz mi sie na głowie jeży i nie można już powiedzieć jakoś to będzie muszą to nam gwarantują i td
Odsyłam was równięż do bloga pana Pawła Mąki ,który bardzo rzeczowo na swoim blogu to wyjaśnia a nie jest agentem ubezpieczeniowym.
Ja z mojej strony mogę również pomóc uczciwie i bez ściemy .
Dzwońcie do mnie i mailujcie wszystko wytłumaczę jak to się mówi po znajomośći.
I jeszcze jedno i kończe na ten temat .podam kilka pomysłów jak dorobić sobie trochę grosza .
a tu już losowanie
no no no o naszyjnik jedzie do Graszy 44  Gratuluje proszę o podanie adresu
to jeszcze nie koniec Wieczka również nagrodę pocieszenia otrzymuje zgodnie z umową
też proszę o adres
I to tyle na dzisiaj zapraszam dzwońcie warto

8 komentarzy:

  1. Jeszcze raz bardzo dziękuje ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam przesyłkę ;) bardo dziękuje
      wisior jest obłędny ;)) i wcelowałaś super z kolorem
      niebawem pokaże go u siebie na blogu - bo koniecznie trzeba go upublicznić ;))
      pozdrawiam

      Usuń
  2. no tak a ja biedula jak zwykle na nic sie nie zalapie

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak a ja biedula jak zwykle na nic sie nie zalapie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Graszy 44!!
    Fajnie ,że zmieniłaś opcje wstawiania komentarzy bo wcześniejsza opcja była /przynajmniej dla mnie/ nie do pokonania .
    Poruszony przez Ciebie temat też mi spędza sen z powiek tym bardziej ,że zdrowie zaczyna szwankować i wizja życia pod mostem staje się coraz bardziej realna .
    Przesyłam gorące pozdrowienia -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu skarbie...ależ mnie dzisiaj spotkała niespodzianka...SUPER!!!Byłam ostatnio, już po 1 lutego, ale nie zauważyłam losowania, potem jeszcze chyba ze dwa razy wpadałam i pomyślałam, że się rozchorowałaś po tej nadmorskiej wędrówce:)))Cieszę się, że wszystko w porządku i dzięki Ci LOSIE, za ten hojny podarek!!!!Pozdrawiam Cię Danusiu bardzo serdecznie i już maila wysłałam!!!!Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu czytaj skarbie maile...wysłałam Ci adres dwa dni temu i jeszcze dzisiaj powtórzyłam...na Twój adres maila!!!! Sprawdź pocztę! Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń