fm

fm
danka

niedziela, 17 czerwca 2012

kiedy zabawa staje się pasją ,pasja staje się pracą, apraca staje się zabawą

Tak,tak na początku kiedy zapisałam się do FM grup ,potraktowałam to jako świetną zabawę.
Póżniej tak mnie to wciągnęło że zaczęło być moją pracą i pasją.a jak zobaczyłam że kasa jest z tego to już pełnia szczęścia.Magiczne słowo Perfumy która z nas ich nie lubi chyba że się ma alergie to sory.
Perfumy moga oszołomić ,przyprawić o ból głowy,a czasem uwieść.
Chińczycy mówią że woń wydzielana przez roślinę stanowi jej duszę,idlatego przemawia do naszych uczuć.
Zapach to chmura niewidzialnych cząsteczek,które rozpoznaje zmysł powonienia i świadomośc tą przekazuje do mózgu.
Ośrodek węchowy jest zlokalizowany w mózgu tuż obok ośrodka emocji.
dlatego zapach potrafi obudzić silne uczucia,podziałać na wyobrażnie anawet przywrócić wspomienia wczesnego dzieciństwa.
Cytat wypowiedzi znanego aktora Artura Barcisia.
Wychowywałem sie na wsi,lody woził po całej wsi chłop na wózku w pojemnikach,z przecódną masą lodową.Kupowałem gałkę na spółkę z bratem,miała cudowny migdałowy posmak,już nigdy żadne lody nie smakowały tak jak tamte.
Wspomienie o nich ożywiła moja żona podarowała mi żel pod prysznic.
odkręcam kolorową butelkę i nagle.........dociera do mnie znajoma woń,zapach moich ukochanych lodów z dzieciństwa.jakbym przeniósł sie w czasie.
Aż mi się zrobiło ciepło na sercu.

Coco Chanel twierdzila że najlepiej skrapiamy te miejsca w których chcemy być całowane.

NEROLI-to ekstrat zpłatków pomarańczy gorzkiej ,rosnącej w krajach arabskich.
Jego nazwa pochodzi od nazwiskasłynnej z urody i licznych miłostek włoskiej księżnej,
która używała go jako pachnidła.
Rozwiewazłe myśli,przegania ponure nastroje i łagodzi stany nerwicowe,a przede wszystkim zwieksza siłę uwodzicielską kobiety.
I o to chodzi drogie panie.
O to on perfum z NEROLI, w FM za bardzo przystępną cene.
W następnym poście SANDAŁ.
Zapraszam do podróży ze mną po świecie perfum.

2 komentarze:

  1. Danusiu witam Cię serdecznie po długiej nieobecności. Powiem Ci, że trochę się pogubiłam, bo blogger coś znowu pozmieniał. Nie mogłam odnaleźć tej strony posta. No, ale już się połapałam w czym rzecz:) Dzięki Ci skarbie za tak cenne informacje o perfumach. Zdjęcia rewelacyjne a kwiaty śliczne...już mi pachną na sam widok! Pozdrawiam Cię cieplutko i buziam!!!

    OdpowiedzUsuń