fm

fm
danka

sobota, 25 lutego 2012

WYOBRAŻCIE SOBIE ŻE

ten naszyjnik juz poszedł w dobre ręce

pozdrawiam kolezanke która go nosi z wielką przyjemnością


PROSZĘ PROSZĘ a tu mąż już rozdaje zarobione pieniądze hahahahahah



iznów nadmorskie klimaty


Ojeju tak wyglada kobieta sukcesu ......w przebraniu dla niepoznaki


kobitka z branży


o proszę a tu klasyka

jednak wolę moje biżu
zakochana dama

nostalgiczny


ceramiczny aniołek

makowe kafeleki


powiem wam że tęsknię juz za wiosną za mim ranczem ukochanym na kaszubach
zadomeczkiem i ogródkiem w którym powstaje wiekszośc moich prac

kochany przyjaciel zmontował dla mnie piec do raku i czekam wiosny żeby go wypróbowac
zapraszam was na kaszuby bedziemy wypalac i niezle sie bawic
mam tez zamiar organizowac spotkania takie babske wekendy na których podziele się z wami moją wiedzą artystyczną jak również możemy sie powymieniać pracami , wrózby swiętojańskie puszczan ie wianków spacery po lesie i inne babskie atrakcje
kiedys majowa babcia na swoim blogu opisywała te nasze wekendy i mam zamiar wrócic do tych praktyk bo wspomienia mamy do dzisiaj i kupe smiechu.

wszelkie szczegóły w dalszych postach gdybyście były zainteresowane prosze o kontakt .

10 komentarzy:

  1. Ten pierwszy naszyjnik bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już go kupił pewien zakochany mężczyzna dla swojej żonki

      Usuń
  2. Ja też za tym pierwszym głosuję. A Kaszuby... Ach cudne są...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu zobaczysz jeszcze pobędziemy ze sobą na tych kaszubach

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez sie na to pisze. mi sie ten aiolek podoba cudo. a tak pozatym mi tez teskni sie do karczmy .do spokoju i ogniska i te grzyki na bagnach .no i dziadek radomski -kupa smiechu. dana widzialas na blogu -welna przyszla ,wyprna juz susi sie hehehe. mikis marudzi ze zamiast samolu na oborke.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez sie na to pisze. mi sie ten aiolek podoba cudo. a tak pozatym mi tez teskni sie do karczmy .do spokoju i ogniska i te grzyki na bagnach .no i dziadek radomski -kupa smiechu. dana widzialas na blogu -welna przyszla ,wyprna juz susi sie hehehe. mikis marudzi ze zamiast samolu na oborke.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace :) oj nie kuś tymi Kaszubami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim kaszubskim domu można zakochać się:) Dom z duszą:)
    Piękne i oryginalne prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak kochani takie domy można na kaszubach pooglądać i jeast tez dom do góry nogami w Szymbarku

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu piękne prace...wszystkie, a najbardziej mi się podoba mój wisiorek...od Ciebie - DZIĘKI!!!! Do tego ślicznego domku na Kaszubach...mogę wpaść nagle i niespodziewanie::: Mój syn niedaleko ma Ranczo i będę tam latem, więc kto wie? Pozdrawiam Cię serdecznie i buziaki przesyłam!!!!

    OdpowiedzUsuń