fm

fm
danka

środa, 15 lutego 2012

MAŁE NIEDOMAGANIA COS INNEGO NA TEMAT MEBELEK

I widzicie siedze dzisiaj w domu i smarcze bo troche przesadziłam z tańcami na szkoleniu.
Wiadomo latka juz nie takie a zabawa przednia była,najpierw szkolenie póżniej trochę zabawy karnawałowej,ja sie przebrałam za Czeplina.
O i wyszłam na barana bo się przeziębiłam.

trochę zimowych widoków


TO SZAFKA przemaklowana i trochę decoupage


Cztery krzesełeczka stały na stracenie ja je przygarnęłam i proszę żyją i służą dalej jeszcze oczy cieszą.

DRZWI mojej szafy też upiekszyłam.

A to dzrzwi do pokoju
jeszcze trochę sztuki i kończe trzeba sie z grypki kurować.

taki klimcik troche nie.

A ta babeczka robi nam herbatki na te zimowe dni.

a tu już o Paryżu sie myśli.

16 komentarzy:

  1. No to pokazałaś sporo fajnych rzeczy. Zdolna z Ciebie kobietka, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. komódka rewelacja
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toche z tymi zdjęciami mam problem jakość kiepska ale staram sie pozdrawiam

      Usuń
  3. Uraczyłaś nas samymi pięknymi przedmiotami! Drzwi do szafy rewelacja :) Obrazy też niesamowite! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to tak przy grypie troche czasu jest to powstawiam te zdjatka ale ty też zdolniacha juz tam wchodze podziwiac

      Usuń
  4. ale ci zadraszam tego wyjazdu. chetnie bym jeszcze raz na kulig pojechala jak z Hestii kiedys bylismy.a obraz ten z ta babka sprzedany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie bo wszystkie wekendy szkolenia i nie ma kiedy z pania sie spotkać

      Usuń
  5. Danusiu, jestem pełna podziwu dla Twego talentu i pomysłów na upiększenie mebelków i drzwi!!!! Kuruj się skarbie i nie szalej w te zimowe wietrzne noce:))) Buziaki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedzinki :) masz zupełną rację. ZUS wszystko zjada, a jak nie on to jeszcze Urząd Skarbowy i człowiek może harować 20h na dobe i nic z tego nie ma, może garba od roboty.

    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie i kolorowo u Ciebie..dużo zdrowia zyczę !:)) Krzesełka i szafa to moje typy :)ah..wszyscy powinnismy mieć takie kolorowe domy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ozdabiasz swoim talentem...cudne rzeczy pokazujesz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu przeczytaj pocztę koniecznie, masz ode mnie liścik. Paczka doszła dzisiaj....reszta w mailu. Buziaki i czekam na odpowiedź od Ciebie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. 59 year-old Structural Analysis Engineer Griff Hanna, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Electronics. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Tundra. mozna zajrzec tutaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń