fm

fm
danka

niedziela, 20 maja 2012

Majowy piknik

Zostałam zaproszona na majowy Piknik Grupy FM do której należę od marca tego roku. Wyjazd Moim autkiem 6.5 godziny drogi do Wrocławia trochę mi nie leżał ale co tam we Wrocławiu nigdy nie byłam postanowiłam pojechać. 4 rano wyruszamy z moją grupą współpracujących. Wrocławia zobaczyłam tyle co z za szyby samochodu ponieważ piknik odbywał sie na stadionie i był tak ekscytujący że nie było czasu gdzieś chodzić.
Byłam w szoku zobaczyłam tyle uśmiechniętych ,wesołych, młodych ludzi,którzy osiągneli sukcesy.Kilka osób odbierało mercedesy za swoja ciężką prace OJ zamarzyło mi się i poszłam pomarzyć oto zdjęcia.
Pani Danuta i jej mercedesik ale czad .
Porozgladałam sie troche i prosze Z KIM PRZSTAJESZ TAKIM SIĘ STAJESZ.
Właściciel Firmy FM człowiek sukcesu znajdujący sie w  setce najbogatszych ludzi w Polsce.
Ale to nic widzicie tego pana z tyłu ochrona.
Drugi tam w oddali e co to za życie,cały czas obserwują.

Grupa Dystrybutorek produktów FM z tak odległegu kraju i tam mogą a u nas ciężko.
Parada mercedesów.
Młodzi ludzie szczęśliwi ,pachnący weseli dlaczego cała Polska nie może byc taka ,jesteśmy coraz bardziej zdeterminowani ,nieufni i wrodzy do siebie byłam chociaż przez 1 dzień w innym świecie ,
Firma była przygotowana na wszystko.E Fka I Emka.I toyki
 Bawiliśmy sie do północy , koncert pokazy sztucznych ogni a zapomniałam był tort wielki ogromy było to boisko do piłki nożnej a smaczny co nie miara a co tam opowiadać firma dba o swoich współpracujących daje ogromne mozliwosci współpracy ,szefem jesteście sobie sami , firmę macie w domu i kasę co miesiac na konto nic tylko współpracować zapraszam naprawdę o by nie było za póżno, i oczywiście proszę nie zazdrościć mi Mercedesa /którego wezmę w grudni/A każdy może być również szczęśliwym posiadaczem tego autka jeśli kogoś to interesuje prosze o telefony i maile pomagam.

8 komentarzy:

  1. Kobieta biznesu i sukcesu!:) O tak Danusiu, też życzyłabym sobie, abyśmy byli bardziej życzliwi dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Ta impreza była magiczna. Tyle szczęśliwych i uśmiechniętych osób w jednym miejscu... i wiele, wiele atrakcji jakie przygotowała dla nas firma FM Group. A co najważniejsze, że każdy może do tego grona dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK NIE WIESZ ILE MOŻLIWOSCI CI DAJE TA GRUPA JA STARA BABA SIE O TYM PRZEKONAŁAM COŚ W TYM JEST

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. HA....co to był za dzień....i zapomniałaś Danusiu o najważniejszym:
    Puchar z rozgrywek został w Polsce...Bo jesteśmy Zwycieskim zespołem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam na gorąco więc nie o wszystkim bo trzebabyło jeszcze troche drogę odespać

      Usuń
  5. no to mialyscie zabawe w pracy. ciekawe czy sie tym mercedesem przejade?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma gwiazdy nie ma jazdy - wygląda na to, że prawdziwe jest to powiedzonko :)

    OdpowiedzUsuń