fm

fm
danka

niedziela, 19 lutego 2012

zapachy zapaszki

Kochani musze sie z wami podzielić ta informacją bo inaczej bym uwazała ze jestem wiśnia.
Koleżanka zasponsorowała mnie do firmy która wymysliła świetny sposób na dorobienie sobie
kasy do naszego skromnego portfelika.mozna tam zarabiać na trzy sposoby.
A mówie wam ile przy tym zabawy.Nie traktuje tego jako pracy tylko jako bardzo miła i fajną zabawę, bo cześciej spotykam się z kolezankami.A po za tym wsperam Polską firmę .

Historyjka taka że poszłam z ta nowiną do klientki która ma wielkiego psa,
poperfumowałam sie tymi perfumami a one sa z feromonami dobre dla pań i panów którzy prowadzą interesy,bo stwarzają dobry nastrój, no i troche przyciągają spojrzenia damsko- męskie kurcze pies się nie chciał odemnie odczepić czyli perfumy działają no może w moim przypadku nie zadziałały na faceta ale na psa napewno hahahahahahahahahahah.
Jeju człowiek się nie obejrzał a tu nasza Maria skończyła 3 lata.

4 komentarze:

  1. wszystkiego dobrego dla Marysi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu rozbawiłaś mnie tą opowiastką...no, żeby na faceta tak działały pewnikiem zarobiłabyś kupę szmalu:))) Wszystkiego najlepszego z okazji TRZECIEJ ROCZNICY urodzin dla Marysi...zdrówka i uśmiechu!!!!Pozdrawiam serdecznie i buziaki przesyłam!!!!

    OdpowiedzUsuń