fm

fm
danka

wtorek, 31 stycznia 2012

Nadmorskie spacery

Uwielbiam spacery nad morzem.Niewyobrażacie sobie ile tam skarbów można znaleść.
Ktośby pomyślał że nad morzem to tylko muszelkę znajdzie albo bursztynek i to wielkosci ziarenka piasku bo ja takie tylko znajduje ....no może trochę wieksze też .
zaraz wam pokaże co tam jeszcze nad tym moim morzem znalazłam


O kawałęk drewka leżał a okazało sie że to czarnoskóra piękność



O

o i chrystusik na drewnienku




Aniołek też tam leżł


I taki





z tego będzie kompozycja ale to innym razem wam pokaże




TE kolczyki też tam leżały


i ten naszyjnik


Tego CHRYSTUSA zrobił dla mnie mój znajomy pozdrawiam cię i dzięki bo cieszy moje oczy kazdego dnia


MATKA BOSKA  na desce strasznie śmierdziała ropą ze statku, poleżała sobie deseczka wywietrzała i proszę a żaglóweczka prawda że piękna







Chrystusik na deseczce znad morza ale wypalony w ognisku










O ta to się wybrała na spacerek a tu mróz -15 chyba MOrs



A to ten co nie lubi przytulania

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. MORSY NIE LUBIĄ SIĘ PRZYTULAC SĄ ZA ŚLISKIE ..brrrrr

      Usuń
  2. bizuteria i stateczek-super:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Danuśka to my dziewczyny z IR. Piękna biżuteria. Pozdrawiamy ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu jakie wspaniałości tworzysz z nadmorskich...zbiorów, super!!! A przytulanie MORSÓW...może być niebezpieczne:)))Pozdrawiam cieplutko i życzę udanych nadmorskich spacerów!!!!

    OdpowiedzUsuń