fm

fm
danka

piątek, 11 maja 2012

Pożegnanie

Post pożegnalny dla koleżanki Lidi która odeszła przedwcześnie.

Niekiedy śmierć przychodzi niezapowiedzianie ...... ze nie zdążyłyśmy nawet się pożegnać.
Niekiedy nas zupełnie zaskakuje..... gdy miałyśmy tyle planów.

Niekiedy przychodzi zbyt szybko......
Jednak gdy przychodzi,nic nie jest tak jak dawniej.
Zostaje puste miejsce.............

Wyznaje ze życie ludzkie nie kończy się wraz ze śmiercią ,ale przez nią przechodzimy do Domu Ojca,gdzie jest mieszkań wiele.
I tam Lidia będziesz malować swoje obrazy i lepić swoją ceramikę.
Miałyśmy tyle planów jak wrócisz ze szpitala,tyle pomysłów...............
Niestety zabrał mi ciebie ktoś mocniejszy odemnie widocznie tak musiało być.
Namaluj tam coś dla mnie, a ja tutaj namaluje dla ciebie.
Zegnam cię Lidia,taka była wola Najwyższego,tylko pytanie dlaczego tak wcześnie.
To jest praca Lidi  niedokończona ceramika miałyśmy ja razem poszkliwic i wypalic w piecu została mi taka pamiątka po tobie.
Zegnam cie z bólem serca Dana

2 komentarze: