fm

fm
danka

wtorek, 6 marca 2012

Babeczki babulki kobitki Damy

To my kobiety      Pojutrze  nasze święto,słynne świeto rajstopowo-gożdzikowe, ale co tam fajnie było
dostać chociaż takiego gożdzika w pracy , bo teraz to nic nie dają
 i jest dobrze .
W domu  patrzę czy cos przyniesie, czy nie, ale najczęsciej mówi że nie lubi takich wymuszonych świąt ,nie lubi nie lubi   .......ale my lubimy...... być doceniane, podziwiane, przecież nie oszukujmy się wszystkim nam jest tego potrzeba, na co dzień, a nie tylko 8 marca.
Przyniósł mi kiedys tulipana tylko gdzieś po drodze główka została i sama n\óżka mi sie trafiła, bo to najczęśćiej panowie w firmach sie bawili i pózniej trochę w takim odmiennym stanie wracali do domu.Zadowoleni z siebie że szok.Oj panowie panowie jak wam nie wstyd ....o przepraszam są i tacy co  tulipany doniosą do domku w całości.Synek swoje damy zaprosił na wekend do Władysławowa na spa do hotelu o i to jest gest prawda panie moja krew brawo synu.








damy moje dzieła


obudzona

marzycielka
zmęczyła sie bidulka i odpoczywa

ceramiczna zołza

zroszpaczona

ślicznotka

niewinna ..................... a juz ci

a ta sobie po ogrodzie za kogucikiem pobiegała


wróżka

zobaczyła swojego aż jej włosy stanęly dęba tak sie zauroczyła


anielica




trzy


poplątanie z pomieszaniem

cudna

kontrolerka

czeka na swojego księcia



ona go spotkała ale był zajęty no trudno ,teraz uprawia czary




o to była dama babcia mojego męża teraz by miała prawie 100 lat




A TA MA WSZYSTKO W NOSIE I SIE NIE PRZEJMUJE WYGLADEM I TAK TRZYMAĆ DZIEWCZYNY

4 komentarze:

  1. mirkowi podobaja sie te baby bardzo hahahaha.a mi ta angielska lala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Danusiu po długiej przerwie. Dziewczyno, ależ Ty masz talent...przepiękne obrazy, fantastyczna dzieweczka - wełniana, kolorowa! Wszelkie inne prace są zachwycające...siedzę, oglądam i nie chce mi się wyjść z Twego saloniku! Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Wesołego Alleluja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale prace i podziwiam wszechstronny talent, życzę nieustajacej weny :)

    OdpowiedzUsuń